Jak skutecznie rozwinąć biznes w niewielkiej miejscowości

Budowanie renomy marki i inwestycje w marketing to jedne z największych kosztów dla początkujących sklepów. Warto zatem postawić na wsparcie większej sieci, której asortyment będzie od początku znany klientom. Franczyza to świetny pomysł na biznes w małym mieście, który sprawdzi się dla niejednego przedsiębiorcy.

Franczyza: oferty dostępne na rynku są naprawdę korzystne

Jaki sklep otworzyć w małym mieście? Franczyza to świetny sposób, by wyróżnić nowy punkt handlowy na lokalnym rynku – przeważnie tego typu oferty charakteryzują sieci o sporym zasięgu, przy których właściciele lokali praktycznie nie muszą inwestować w marketing. Idealnym przykładem jest Żabka, rozpoznawana przez 97% konsumentów w Polsce. Dzięki temu nowo otwarty sklep już w pierwszych dniach może cieszyć się wyjątkowo dużą liczbą klientów dobrze zapoznanych z siecią, co sprawia, że będzie to świetny pomysł na biznes w małym mieście.

Franczyza – jak rozpocząć swoją przygodę z biznesem?

Co istotne, przeważnie nie potrzebujemy zbyt dużych środków, aby rozpocząć prowadzenie lokalu w modelu franczyzy. Oferty określają kwotę początkową, która w większości przypadków wynosi parę tysięcy złotych. Nie jest potrzebne też szczególne doświadczenie w handlu ani wykształcenie związane z tą branżą. Warto zwrócić uwagę szczególnie na ten punkt. Ze względu na fakt, że każda sieć franczyzowa chce, by w jej ramach działały osoby skuteczne i zaznajomione z najważniejszymi zasadami prowadzenia firmy, przedsiębiorcy mogą liczyć na stały dostęp do szkoleń. To sprawia, że start w biznesie staje się niezwykle prosty.

Pomysł na biznes w małym mieście: jasne warunki współpracy

Zastanawiając się nad tym, jaki pomysł na biznes w małym mieście będzie najlepszy, warto zwrócić uwagę na Żabkę. W tym przypadku wkład własny wynosi tylko 5 tysięcy złotych, a w tej cenie przedsiębiorca otrzymuje szkolenia, zatowarowany sklep, parasol finansowy przez pierwsze 3 miesiące działalności, opiekę partnera biznesowego oraz regularne dostawy. Zarobki ajentów mogą przekroczyć nawet 20 000 złotych.

Jaki sklep otworzyć w małym mieście? Zalety otwarcia Żabki

Myśląc nad tym, jaki sklep otworzyć w małym mieście, warto zwrócić uwagę na statystyki. Liczba punktów sieci Żabka wynosi już ponad 8 tysięcy – co więcej, większość z nich jest w stanie bez problemu utrzymać się na rynku. To sprawia, że kolejni przedsiębiorcy chętnie decydują się na współpracę z marką, co jeszcze bardziej zwiększa korzyści związane z renomą firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here